wyszukiwanie zaawansowane
1 » Regulamin od 25.12.2014r.2

Kontakt

  • e-TRADE24
    Siedliska 20
    32-620 Brzeszcze
    NIP: 5492180512
  • E-mail:info@e-trade24.pl
  • Telefon880139538
  • Gadu Gadu24679282
  • Godziny działania sklepusprzedaż - 24h kontakt e-mail - 7-22

Reklama


Promocje

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 

Chmura tagów

Regulamin od 25.12.2014r.

REGULAMIN (AKTUALNY NA DZIEŃ 25.12.2014R)

GIODO - 017051/2013   134022
BDO 000285525

  I) Postanowienia ogólne.


1.Niniejszy regulamin określa zasady zawierania pomiędzy Sprzedawcą a Klientem umowy sprzedaży Towaru, korzystania ze Sklepu Internetowego e-trade24.pl, składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie Internetowym e-trade24.pl, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta zapłaty za zakupione produkty, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

2.Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji niniejszego Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.

3.Towary oferowane i sprzedawane w Sklepie są wolne od wad.

 II) Podstawowe pojęcia.

1.Sprzedawca – firma e-TRADE24 Łukasz Chwiędacz , z siedzibą w Brzeszczach (32-620), ul. Siedliska 20. NIP5492180512 , REGON 121230338 Organ rejestrujący działalność gospodarczą: Urząd Miasta Gminy Brzeszcze
numer wpisu 4012/2010.

2.Sklep - serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną http://www.e-trade24.pl, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary.

3.Klient - osoba zamawiająca towar będącym konsumentem w rozumieniu stosownych przepisów, w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksu Cywilnego.

4.Regulamin - niniejszy regulamin określający zasadny świadczenia usług drogą elektroniczną  przez Sprzedawcę.

5.Formularz Zamówienia - usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient nie posiadający konta użytkownika, może dokonać zakupu Towarów.

 III) Przyjmowanie i realizacja zamówień.

1. Celem korzystania z Serwisu przez Klienta jest udzielenie mu informacji o ofercie sklepu internetowego oraz umożliwienie złożenia zamówienia (oferty kupna) i dokonania transakcji.

2.Nie realizujmy wysyłek poza granice Polski.

3.Zamówienia od Klientów są przyjmowane poprzez prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia, udostępnionego przez Sprzedającego na stronie sklepu. http://www.dekoracjeozdoby.e-trade24.pl  7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Klient po złożeniu zamówienia dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia za pośrednictwem korespondencji e-mailem.

4.Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.

5.Po złożeniu zamówienia Klient dokonuje akceptacji zamówienia oraz potwierdza zamówienie przyciskając przycisk "Potwierdź zakup". Naciskając przycisk Klient oświadcza, że wie, że złożone przez niego zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony towar.

6.Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę. Realizacja zamówienia wynosi do 5 dni roboczych. Jeśli w opisie danego produktu znajduje się inna informacja dotycząca terminu realizacji, to jest ona nadrzędna w stosunku do pkt III.6 treści regulaminu.

7.Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon VAT. Na życzenie Klienta wystawiamy faktury VAT.

8.Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:

Telefon - 880139538 (sieć Heyah)
e-mail - info@e-trade24.pl
Adres korespondencyjny - 32-620 Brzeszcze ul. Siedliska 20

9.Ceny w Serwisie są podane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Podane ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy.


 IV)Koszty dostawy i czas realizacji zamówienia.

1.Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej DPD.

2.Cennik:
Poczta Polska

  • Poczta Polska

 

Przedpłata na konto

Pobranie

EKO [zł]

PRIO[zł]

EKO [zł]

PRIO [zł]

0-1 kg

12,00

13,50

17,00

20,00

1-2 kg

12,50

14,50

17,50

20,00

2-5 kg

14,00

16,50

19,00

20,00



 

  • Kurier DPD (dostawa zwykle do 24h)

Przedpłata na konto

Pobranie

16 zł

25zł



Przy wyborze wysyłki kurierem należy pamiętać, że przewoźnik dostarcza paczki w godzinach 8-17. W związku z tym, prosimy o podanie prawidłowego adresu dostawy oraz nr tel.

V) Formy płatności.

1.W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:

za pobraniem – przy odbiorze przesyłki
przelewem na rachunek bankowy 26 1140 2004 0000 3702 6886 9584

2.Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.  W tytule płatności wystarczy podać numer składanego zamówienia.

 VI) Reklamacja.
 

1. Na zasadach określonych w przepisach prawa, w szczególności w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. prawach konsumenta oraz Kodeksie Cywilnym, Klient ma prawo złożenia reklamacji za zakupiony drogą elektroniczną towar w terminie 2 lat od dnia zakupu (wydania rzeczy kupującemu).

2. Sklep informuje, że procedura przyjmowania i rozpatrywania reklamacji odbywa się w trybie i w sposób określony we wskazanych powyżej aktach prawnych, w szczególności na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego o sprzedaży w brzmieniu, jakie nadaje tym przepisom ustawa o prawach konsumenta.

3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).


4 .W przypadku wystąpienia wady towaru, na zgłoszenie klienta Sprzedający wszczyna postępowanie reklamacyjne.

5. Kontakt ze Sprzedawcą  w sprawie procedury reklamacji jest dostępny pod nr telefonu 880139538, e-mailem info@e-trade24.p oraz pod adresem siedziby firmy:
e-TRADE24 Łukasz Chwiędacz
ul. Siedliska 20
32-620 Brzeszcze

6. Wadliwy produkt można  wysłać pod adres siedziby firmy wymieniony w pkt. VI poz5.

7. Informacja o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie przekazana Klientowi do 14 dni, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, liczonych od dnia fizycznego otrzymania przez sprzedawcę reklamacji.

8. Informacja o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie przekazana Klientowi w formie wskazanej przez Klienta.


 VI) Prawo odstąpienia od umowy.

1.Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, informując sprzedawcę w terminie 14, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

2.Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia jest dostępny na naszej stronie internetowej w zakładce Reklamacje Zwroty lub stanowi  załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta.
 
3.Oświadczenie o odstąpieniu od umowy prosimy wysłać na adres e-mail: info@e-trade24.pl lub pocztą na adres Sprzedawcy wskazany w części III ust. 8 pkt d niniejszego regulaminu.

4.Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

5.Zwrotu towaru prosimy dokonywać na adres Sprzedawcy 32-632 Brzeszcze  ul. Siedliska 20.
  
6.Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi dokonane przez niego płatności, przy czym sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

8. Sprzedający informuje Klientów, że w przypadku odstąpienia od umowy Klienci są obowiązani ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do siedziby Firmy. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, to Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

 VIII) Ochrona danych osobowych.

1.Składając zamówienia Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych w celu realizacji i obsługi zamówienia przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych w rozumieniu  przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.

2.Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji umowy sprzedaży.

3.Klient zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych.

4.Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

5.Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zawarte w zakładce „Polityka prywatności” na stronie Sklepu.

 IX) Postanowienia końcowe.

   
1.Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów znajdujących się na stronie Sklepu.

2.Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą e-TRADE24 Łukasz Chwiędacz . Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez przekazanie Klientowi jej postanowień w wersji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.

3.Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie Sklepu http://www.e-trade24.pl .

4.Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www, a także podanie adresu e-mail umożliwiającego przesłanie informacji dotyczących realizacji zamówienia.

5.Zakazuje się  osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Klientom) zamieszczania w nim treści bezprawnych.

6.W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

7.Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl